Friday 15 April 2011

TESTIMONI DR. MOHD REEYAT ABDUL RAHIM MBBS (Malaya)

Assalamualaikum / Salam Sejahtera,

Terima kasih kerana melayari laman web saya ini.

Ramai pengguna internet melayari laman-laman web untuk mencari, di antara lainnya, peluang untuk menambah pendapatan, ataupun mencari penawar untuk penyakit yang dihidapi sendiri, atau ahli keluarga tersayang.  Jika itu tujuan anda, anda telah tiba di laman web yang tepat. Teruskan bacaan anda!

Saya adalah seorang doktor yang bekerja di sebuah klinik swasta di Rawang, Selangor, berhampiran dengan rumah saya. Saya berumur 41 tahun, sudah berkeluarga dengan 2 orang anak lelaki. Isteri saya, Jamaliah Ghazali, adalah juga seorang Gold Leader Vemma.

Saya mula mengenali Vemma melalui isteri saya, seorang guru sekolah menengah di Gombak, Selangor. Beliau mula menyertai Vemma untuk mencari penawar kepada ibunya yang sedang menderita dengan pelbagai penyakit kronik di kampung. Alhamdulillah, setelah mengambil Jus Manggis Vemma secara tetap, keadaan ibu mertua saya bertambah baik dan sudah boleh berjalan semula. Jika anda ingin mengetahui lebih lanjut mengenai kisah isteri saya, sila layari laman web ini.


Setelah isteri saya menjadi ahli Vemma, saya mula membaca dan mengkaji mengenai Vemma. Saya dapati Vemma adalah sebuah syarikat antarabangsa yang berwibawa, mempunyai sistem perniagaan yang mantap dan mudah untuk dijalankan, dan juga ianya menjanjikan pulangan mingguan yang sangat lumayan!

Tanpa berlengah lagi, saya terus menjadi ahli Vemma dengan terus membeli Pakej Ultimate, dan menjadi seorang Gold Leader Vemma.

Setelah menjadi ahli Vemma, saya mula mengambil Jus Manggis Vemma setiap pagi. Saya dapati diri saya lebih bertenaga, tidak mudah letih, dan berat saya turun dari 87 kg kepada 82 kg!

Saya juga mula mengiklankan laman web yang diberi oleh Vemma di internet, dan rangkaian ahli di bawah saya mula berkembang dengan pesat. Selepas sebulan menjadi ahli, saya mula mendapat bonus mingguan daripada Vemma. Contoh-contoh bonus tersebut ada saya sertakan di bawah ini.

Bonus RM 1,520.00
Bonus RM 1,683.51
Bonus RM 1,758.64




Vemma adalah sebuah perniagaan jangka panjang, yang memerlukan modal dan komitmen untuk bekerja dengan konsisten. Ianya bukan suatu skim cepat kaya dan juga bukan suatu scam.

Saya ingin mencari rakan-rakan niaga yang bersemangat tinggi, mampu berdikari dan sanggup menghadapi cabaran yang mendatang.

Keistimewaan Vemma

Keistimewaan Vemma

Anda tidak perlu mempunyai asas IT yang kuat, kerana saya akan membimbing anda sehingga berjaya. Kebanyakan ahli Vemma tidak mempunyai asas IT ketika mula menyertai Vemma, tetapi dengan semangat mahu belajar yang tinggi, mereka kemudiannya mampu membuat iklan di internet dan membina laman web sendiri. Jadi anda tunggu apa lagi.Daftarlah percuma untuk majukan diri ANDA.click disini untuk DAFTAR PERCUMA.

 

No comments:

Post a Comment